miercuri, 19 iunie 2013

No 23

Brasovul iti ofera nenumarate oportunitati de fotografiere: fie ca esti in Piata Sfatului, la Biserica Neagra, pe strazile cunoscute din centrul vechi... oriunde intorci capul gasesti ceva de fotografiat. Un fotograf pur si simplu nu se poate plictisi acolo, dar poate cadea intr-o mare capcana: sa nu mai vada nimic dincolo de perimetrul orasului vechi si asta ar fi un mare pacat. Cu ceva timp in urma, dupa o tura foto prin centrul orasului in cadrul workshop-ului #declansampovesti, am obeservat casa aceasta, de la numarul 23, pe strada C. Brancoveanu. Mi-au placut culorile, felul in care tencuiala a cazut - parca era luata cu mana, modul in care lumina cadea pe ziduri. Nu am mai stat pe ganduri, am pus aparatul la ochi si am declansat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu